zaterdag 9 februari 2013

en langzaam maar zeker...

Gisteravond te laat in bed.. gevolg de wekker ging voor mij deze ochtend veel te vroeg maar goed, het is dan ademen en doorademen... totdat je weet dat je wakker bent en je weg kan.. Dus ik naar mijn klus in Den Haag, om examen af te nemen bij een groep. Het waren 12 mensen maar 2 hadden zich al terug getrokken, omdat ze het niet konden, en 4 mensen van de 10 zijn gezakt.. en ik denk terrecht. Hoe zenuwachtig je ook bent, toch moet je weten dat een borstcompressie niet op een buik moet.. maar goed, het is niet anders, deze 4 komen vast terug dat kan niet anders, en dat is ook prima. Verder na het examen afnemen was ik vroeg klaar een keer, en dus meteen in de auto en naar de sportschool om toch mijn half uurtje tot 45 minuten durende circuit te doen om zo toch aan de nodige punten te komen voor het afvallen.. dus hard gewerkt. en heel hard mijn best gedaan om toch veel te zweten. Daarna op de weeg schaal op de sportschool, die natuurlijk niet de goede is maar die wel aangeeft of er weer wat kilos afzijn en ja er zijn er weer 2 af.. dus ik ben nu al 8 kilo kwijt dus op naar de rest.. als het zo doorgaat dan ben ik binnenkort weer op mijn gewicht en ga ik nog lichtvoetiger door het leven. Heerlijk is dit.. Na het sporten meteen even langs de bakker om toch maar koolhydratenarme broden te kopen, want dat is de truc kom ik achter, gewoon geen koolhydraten, dus geen brood etc, maar aangezien ik wel vind dat je toch wel wat koolhydraten nodig hebt haal ik dit brood. Daarna snel even mijn broekenplank opgeruimd, en och wat heb ik en hoop zooi, en een hoop kleding waar ik nog geen afstand van kan doen maar goed dat zal wel goedkomen hoop ik. Maar ik heb meteen even wat kleren gepast die niet meer pasten de afgelopen maanden en ja hoor ze passen weer. het zit weer lekker en ik hoef niet meer op mijn bed te gaan liggen, en diep uit te ademen en dan mijn broek dicht te doen, zoals ik vroeger deed, dus het gaat goed.. de kilos, de omvang en het humeur is gestegen deze dag.. ondanks dat ik gebroken ben en kapot maar daarom nu lekker in bed even bij dutten..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten