dinsdag 26 februari 2013

onzin aankoop

Al een keer eerder schreef ik over en vetmagneet, nu schrijf ik maar eens over een aantal kookmandjes die je kan kopen zodat je kleine porties groente kan koken. Ik heb wederom met stomme verbazing zitten te kijken en tot mijn grote ergernis ook nog zitten te leen wat dit nu is.. en ik moet zeggen, ik zie het voordeel er niet van in.. Waarom, een inmens grote pan met water op zetten en daarin op de rand mandjes te hangen die dan je groente gaan garen. Het idee al van de hoeveelheid water je nodig hebt.. en het zijn volgens mij geen portie waar een brandweerman echt blij van gaat worden. Ik denk dat het iets is voor modellen die aan een doperwt al meer dan genoeg hebben en dan zuchten.. poeh wat zit ik vol.. Ik herinner me wel dat ik ooit een stoommandje had gekocht en die heb gebruikt en dat is wel erg lekker en goed, want je stoomt de groente en dus blijft de smaak behouden en ook de versheid en de knapperigheid. Maar de eerlijkheid gebied me ook om te zetten dat ik eigenlijk stiekem meer houd van slobber groente.. dus dat wat soms net te gaar is en wat je dus zo naar binnen zuigt van je bord.. heerlijk.. niet te veel kauwen maar gewoon lekker genieten van het groente gebeuren..
Maar ik ben benieuwd of dit wel verkoopt en vooral wie dit kopen en daarnaast ook nog hoe snel ik het terug zie in de kringloop. Ik verbaas me al een hele tijd niet meer maar ik moet nu bekennen dat toch wel heel vaak ik in de reclame krantjes verbazingwekkende uitvindingen zie....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten