zondag 3 februari 2013

lezers en volgers

 
Ach lieve lezer, nu je hier toch bent.. en je waarschijnlijk weer vol enthousiasme mijn flarden van de wonderlijke wereld aan het consumeren bent.. en naar ik hoop af en toe een glimlach krijgt, af en toe, misschien wel even geraakt bent door een flard. Soms ineens door een film die ik gezien hebt besluit om naar die film te gaan.. allemaal mogelijkheden waarom je mijn blogjes leest en wie weet ook nog aan andere mensen doorverteld.. zodat mijn lezers groep steeds groter gaat worden.. en daar ben ik erg blij om.. geloof me.. ik kan niet zonder jullie, als mijn trouwe en soms wat ontrouwe lezers, ik heb jullie nodig om te willen en te kunnen schrijven. Mijn flarden site, www.flarden.nl , is hoog nodig aan een up date toe, maar ik heb daar door mijn drukke bestaan even nog niet de rust voor gevonden, wel heb ik inmiddels de rust gevonden om te werken aan mijn nieuwe 9de bundel.. met de titel "Zwaai maar even dan" gewoon de flarden van mijn blog die ik daar in verwerk.. en daarna ga ik me weer helemaal storten op mijn site met flarden, want die moeten ook aandacht.. en dat is toch mijn echte ding.. al vind ik het bloggen een heerlijke bezigheid, zeker omdat ik zie dat men zo trouw leest, per dag zie ik toch gauw 25 lezers.. en soms zelfs meer.. zelfs een keer 50 lezers.. dus er zijn veel mensen die mijn blog bezoeken en op de hoogte zijn van mijn leventje... is erg leuk.. maar nu komt het..... Ik zou het erg leuk vinden, dat als je toch een lezer bent je je aanmeld als volger.... vind ik zo gezellig, de vijf mensen die er nu staan, koester ik aan mijn hart, en de anderen natuurlijk ook.. maar ik zou jullie nog meer aan mijn hart drukken als jullie gewoon ff dat knopje indrukken en dan volger zijn.. Geloof me het kost niets..., het is gratis, en het grote voordeel is dat je dan kan aangeven of je in je mailbox wil lezen dat er een nieuwe blog is van mijn hand.. met als gevolg.. juist... je leest het als een van de eersten... en je zou mij erg blij maken.. kortom volgens mij is het niet moeilijk om van lezer naar volglezer te gaan.. ik zou zeggen make my day.. ik zou het gaaf vinden als ik ineens zomaar 25 volgers zou hebben.... lijk t me een leuk kadootje omdat ik binnenkort 4 jaar gestopt ben met roken..


1 opmerking: