donderdag 14 februari 2013

Valentijn

Gisteren was het bij ons op school Valentijn.. en zoals al jaren gaan we dan met de leerlingen een actie aan. Ze kunnen dan een roos kopen en die kunnen ze dan anoniem naar hun geliefde sturen..via de leerlingenraad. De leerlingen zijn erg actief en doen erg hun best om het zo goed mogelijk te doen en doen hun best op allerlei manieren.. om het te laten slagen. Vandaag was het dus raak.. 1 meisje op junior, kreeg een bos van 20 rozen dus die kon haar geluk niet op.. was meteen helemaal van de wereld en verliefd tot over haar oren. Ik maak altijd al grapjes rond Valentijnsdag en ja hoor daar kwam het grootste schoffie van de klas aan gelopen en bracht mij een roos.... van hem.. hij had hem over en vond dat ik hem wel verdiende... Ik moet zeggen dat mijn hart dan 10 slagen overslaat en ik dan smelt voor dat gassie. mede omdat het zo oprecht is.. Daarnaast kwam een collega binnen met een zak met hartjes met tekst erop die je kan eten. Dus ik heb meteen me al de klassen een les gedaan met de woorden van het hartje die dan in hun toneelstuk moest voorkomen.. en dat is dan leuk en geslaagd heerlijk al moet ik bekennen dat het vandaag een beetje een rare dag was,  een lange dag vanaf het eerste tot het achtste uur, daarna moest ik nog sporten (grom moest echt een ijslaag van mijn auto halen.. gevolg dat ik een half uur bezig ben geweest) en ja natuurlijk vind ik dat lekker en dus ga ik.. Daarna moest ik nog met de hele onderbouwsectie uit eten in ons restaurant.. wat ook erg leuk is vind ik..  Het eten word gemaakt door de leerlingen van de derde klas, en we worden ook door ze bediend, en dat is zo gaaf en leuk om te zien, mede omdat ik zie hoe goed ze het doen en hoe positief we omgaan met onze kinderen.. ik hou daar van.. Bij thuiskomst kreeg ik toch een mooie verrassing.. ik had al een beetje een gedachte van ik krijg toch nooit kaarten met valentijn dus wat zal ik moeilijk doen, en toch.. met enige spanning haal je toch je brievenbus leeg en ik was verbaasd, naast een afschrif lag een rode enveloppe, en daarin zat een valentijnskaart.. van een dierbare vriend van mij.. zo mooi en lief.. en heerlijk dat hij daar aan heeft gedacht.. ik weer niet natuurlijk, zat weer eens te veel in de mood van ach laat maar dat Valentijns gedoe.. maar nu ik weer weet hoe blij het mijn hart maakt ga ik het toch maar meer toepassen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten