zaterdag 23 februari 2013

mannen torso

metro 21-02-2013

Ik dacht even dat het 1 april was maar nee het is echt.. het bestaat nog.. een mannen torso van piepschuim met een onderbroek aan, dus nog niet eens naakt heeft in Delft voor ophef gezorgd, men vond het dus aanstootgevend.. dit soort reclame. Ik moet zeggen, dat ik er verbaasd over ben, en kennelijk diegene die dit in de krant heeft gezet ook, want laten we eerlijk zijn, volgens mij is hier niets mis mee. Zal men ook zo reageren als het gaat om een vrouwen torso vraag ik me dan af.. Ik heb nog nooit iets gehoord over de sloggie reclame voor de vrouwen die daar dan staan op bilbords.. half naakt, of de etalage poppen die wat schaars gekleed staan. Ik bedoel maar, volgens mij is er niets mis mee met een mooi mannenlijf gevangen in een mooie boxer, en okey daar kunnen we het over hebben ik ben niet zo van het blauw.. maar goed wie ben ik. Aangezien ik het best wel esthetisch verantwoord kan vinden dat een mannentorso getoond mag worden heb ik toch maar eens even gekeken op het internet en een paar prachtige torso's gezien.. die ik hier dan ook graag aan jullie laat zien.. ik zou zeggen geniet vooral.. en voor de grap zou ik toch even de link hieronder aan klikken.
http://www.omroepwest.nl/nieuws/20-02-2013/torso-te-aanstootgevend-voor-delft








Geen opmerkingen:

Een reactie posten