donderdag 31 januari 2013

Wenen


 
Al jaren op mijn verlanglijst staan, en nu gaat het gebeuren.. ik ga met Susan een trip doen naar Wenen.. de stad van Sisi.. de stad van de romantiek,... de stad van heel veel te zien.. de stad waar ik me waan in een wereld van kunst.. etc.. maar zeker staat er op het programma.. het kasteeltje van Sisi, waar haar kleding nog staat, waar ook nog haar inrichting is te zien.. kortom ... ik ga genieten van Wenen.. ik heb er zin in. Het was wel ff een gedoe met boeken en een goed hotel uitzoeken.. maar het is gelukt.. en het was een kantje boord verhaal want er waren nog maar twee kamers beschikbaar en die hebben wij dus.. heerlijk... ik heb er zon zin in.. en ik heb zon zin in er te dwalen te verdwalen en te genieten van de mensen daar..  hieronder alvast een paar foto's van het kasteel van Sisi.... en ik denk dat er nog een hele hoop gaan volgen als ik er ben geweest.



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten