vrijdag 11 januari 2013

Wet van Murphy

 In een geweldige bui heb ik toen het bijna oud en nieuw was bij de V&D, (even reclame maken) de scheurkalender gekocht met de titel  "De wet van Murphy". Ik had een paar dingen gelezen op deze scheurkalender en bedacht me dit is leuk voor in mijn lokaal, ik ben gek op leuke en bizarre en bijzondere uitspraken, en ik moet zeggen tot dusver ben ik nog geen moment teleurgesteld hierin.. ik vind hem geweldig om eerlijk te zijn, en omdat ik ze zo leuk vind en ik ze dus bewaar zal ik proberen eens in de zoveel tijd een aantal van deze geweldige uitspraken in een blog te zetten zodat jullie mee kunnen genieten van deze soms wel heel humor volle zinnen..  ik zou zeggen scroll naar beneden en lees de uitspraken tussen de plaatjes van door, die toch wel heel mooi de wet van Murphy gestalte geven..
De wet van Murphy:
"Als er iets fout kán gaan
dan zál het ook fout gaan."
 
De filosofie van Murphey:
"Lach.. morgen wordt het nog erger!"
 
De wet van Simon Carmiggelt:
"De leukste manier om geld uit te geven is
door iets te kopen wat compleet nutteloos is"
 
 
De wet van Smith:
"Geen enkel werkelijk probleem heeft een oplossing.
Als er een oplossing voor is , is het geen probleem"
 
De definitie van nachtvorst:
"Een koning die overdag vrij is"
 
De uitleg van  Edward F. Benson:
"Als je gelukkig bent had je geen tijd om moe te worden,
want gelukkig zijn vraagt je hele aandacht."
 
Het axioma van een pessimist:
"Veel mensen danken hun goede geweten
aan hun slechte geheugen."
 
 
De bevindingen van Midas Dekkers:
"Een kat heeft 40 miljoen haren:
5 miljoen op de rug, 10 miljoen op de buik
en 25 miljoen op je bankstel."
 
De wet van een werker:
"Als je niet kan duwen
moet je trekken."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten