vrijdag 18 januari 2013

het groot niet te vermijden show orkest


Gisteren met vriendin Els, Alie, Stella en vriend Yme en Steven naar de voorstelling geweest in De Meervaart in Amsterdam, van "Het groot niet te vermijden showorkest" Ik kreeg een uitnodiging van vriendin Els ze had een kaartje over en of ik die over wilde nemen, en ach waarom ook niet denk ik dan altijd, een avondje uit is nooit weg en altijd leuk toch... alleen realiseer ik me dan altijd te laat dat ik de volgende dag vroeg op moet omdat ik een lotusafspraak heb staan om 8 uur in den haag. maar goed dat went vanzelf... Ik weet dat ik me alleen die man herinnerde uit ooit heel lang geleden Medisch CEntrum WEst, en dat hij een creatieve terapeut speelde, en dat ik hem loei irritant vond hoe hij eruit zag en deed. ( Op de sportschool loopt precies zon man rond en af en toe heb ik dan toch de neiging om hem een licht doch zeer doeltreffend schopje te geven op een plek waar een man niet graag geraakt wil worden, en waarom geen idee, ergens roept zon man met zon uitterlijk het bij mij op..) Maar goed om 19.15 stond ik niet klaar op de afgesproken plek dus ik had mazzel ik werd dichterbij huis opgehaald. De heenweg is altijd gezellig met elkaar in de auto je praat wat en uiteindelijk kom je aan bij de Meervaart, een voor mij totaal onbekend theater maar wel mooi, dat kan ik niet ontkennen. Bij aanvang van de show, stond inderdaad die man, uit mcw pontificaal in beeld, en ik moet zeggen, ze hebben me dan wel niet hoeven vasthouden maar het pijl begon meteen te stijgen, ondanks dat hij erg goed en mooi kan zingen, is het jammer dat hij zo verzand in het spelen van types in de overtreffende trap, die man is gewoon een speler die over acting zou kunnen hebben uitgevonden. heel jammer. Maar des al niet te min een prachtige voorstelling met mooie momenten en ze hebben er een fan bij, ik ga zeker weer naar de volgende show van ze.. het is genieten van alles. Het moment waarom de man die mijn irritatie op roept als mick jagger het podium op komt met een te dikke buik en te onsmakkelijk beweegt en zingt ik cann't ge satisfaction.. was voor mij een reden om tegen vriendin Stella te fluisteren, dat ik als ik dit zo zie overweeg om hetero te worden.. en dat ik nu al weet na het zien van dit beeld ik zeker een half jaar geen seks meer kan hebben.. verder was het een mooie avond. Het eind waarin op een bijzondere manier ineens de canelpride vorm moest gegeven worden met een soort  van boten rammen.. vond ik niet erg geslaagd... maar dat kan ook aan mij hebben gelegen..
Het lied wat mij het meeste aanraakte ook in de uitvoering van deze groep was het lied Proud van Susan Boyle... daarom hier de versie van haar in zowel de remix als de orginele versie
orginele versie Proud
remix versie Proud


2011-2013 Save the Last Dance

- Zeg, eh, waar wàs je nou gisteren?
Ik? Ik was in het theater bij Het Groot Niet Te Vermijden.
- Het Groot Niet Te Verwat?
Het Groot Niet Te Vermijden.
- Nooit van gehoord.
Nou, ze bestaan anders al bijna 25 jaar hoor.
- Wat doen die dan?
Ja, goh, eh, een soort muziektheater met grapjes.
Ze doen eigenlijk van alles wat. Show, entertainment...
- Cabaret?
Nee, of eigenlijk ja… ga nou maar gewoon een keer mee!
Ik kan het niet uitleggen. Je moet het gewoon zien.
Maar zit nou niet te zeiken, ga nou maar gewoon mee. Ze hebben een nieuw programma, hartstikke leuk!
- Wat heb je trouwens een leuke blouse aan.
Dank je. Is jouw kapper op vakantie?
- Hoezo?
Je lijkt wel een natte hond.
-Nee, jij trekt volle zalen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten