zaterdag 19 januari 2013

zo maar wat gepukt uit het archief

 
dit stripje vind ik zo gaaf en zo grappig, toen ik hem zag..  weet ik weer wat mij zo vaak overkomt.. en dus ja hij moest hier op
de rest zijn foto's die ik gewoon mooi vond de eerste is bij mijn flat.. de gemeente heeft weer eens goed nagedacht.. plastic verzamelen en waar laat je je tuinstoel van plastic... ja.. juist naast de bak..
de foto met de maskers zag ik op de site nu.nl en vond hem zo mooi, net als de vrouw in ni cap.. ik heb al jaren in mijn kantoortje de foto hangen van een vrouw die in het blauw staat, tussen allemaal blauwe nicaps waar ze er eentje van wil kopen, met de geweldige opmerking van de fotograaf.. doe mij maar die blauwe... humor vind ik dat en de een  laatste foto van die vogel.. prachtig natuurplaatje





Geen opmerkingen:

Een reactie posten