zaterdag 12 januari 2013

papito

Soms zomaar doe je gouden vondst bij de kringloop... maar ben je er nog niet aan toe omdat te beseffen. Je ziet iets liggen van iemand die je nog nooit hebt gezien, nog nooit van gehoord, maar omdat het spaans is lijkt het je wel wat en anders genoeg leerlingen die spaans sprekend zijn en misschien dit wel leuk vinden om naar te luisteren in de lessen. Ik moet zeggen, ik heb deze cd gekocht voor 1 euro en ergens is hij tussen de meuk in mijn kast terecht gekomen en ben ik hem vergeten... tot gisteravond.. ineens vond ik hem  en dacht laat ik hem eens opzetten, want je weet het nooit het gaat tenslotte vriezen zegt men.. dus ach wat zomers klanken kan geen kwaad dacht ik zo.. en ja het klopt het kan inderdaad geen kwaad wat een heerlijke cd met zon diversiteit aan muziek en aan hoe het gebracht word.. prachtig... gewoon.
Deze cd is een aanrader al vraag ik me af hij nog wel te koop is.   Natuurlijk zet ik een linkje neer naar een ste van Wikipedia waar je info kan vinden over deze prachtige album.. voor heerlijke warme zomeravonden...
http://en.wikipedia.org/wiki/Papito_(album)

laat ik nu op you tube ook iets van deze man vinden zodat jullie het ook nog kunnen beluisteren heerlijk toch.. Liedje 1
                       liedje 2
al vind ik dit niet helemaal weergeven hoe goed hij echt is


Geen opmerkingen:

Een reactie posten