maandag 28 januari 2013

Angela Groothuizen

Steeds meer respect ga ik krijgen voor Angela Groothuizen, wat een vakvrouw is dit, en wat een humor heeft ze heerlijk.. ik geniet elke keer weer als ik haar op de buis zie. Daarom nu een keer een blogje over haar. Ze had al heel sterk mijn voorkeur als ik haar zag, ongezouten en humorvol, en ze is heerlijk rechtstreeks in haar ongezouten mening. Nu zit ik te genieten van haar als ze bij de beste zangers van Nederland zit, ze heeft geweldige opmerkingen. Ten eerste haar uitvoering van Private dancer, gaat ze inderdaad over de grond kuipen, staat op een tafel.. en doet het gewoon alsof het niets is.. Tot grote hilariteit van de anderen. Haar uitvoering van I wont give up en nu afgelopen zaterdag dag.. haar uitvoering van Een deel van mij.. prachtig, ik heb zitten te huilen en iedereen trouwens die zat te kijken  op de bank daar, en ik denk heel veel mensen in Nederland. Zo puur en mooi. Het grappige van haar vind ik, dat ze na het lied van Rafaella, ook een vakvrouw, die een vrolijk liedje zingt waarop ze heel mooi en droog zegt als ze mag gaan zingen.. "Zo die vrolijkheid zullen we eens vakkundig om zeep helpen" En ze had gelijk heerlijk...... Het mooie van Angela is vooral, zo komt het op mij over dat ze als mens warm is en hartelijk. Haar opmerking aan het begin van de tweede show, na haar spraakmakende optreden in de vorige aflevering.. dat ze ontmoedert is door haar kinderen.. humor.
Ik ga hieronder een paar dingen uit haar loopbaan neerzetten en volgens mij  is het voor velen genieten
haar diversiteit en tevens haar vakkundigheid.. De Dolly Dots hebben iets goeds voortgebracht.. namelijk Angela

tip 1  tip 2 tip 3 tip 4 tip 5  tip 6 tip 7  tip 8 tip 9 tip 10

Geen opmerkingen:

Een reactie posten