dinsdag 22 januari 2013

de jumbo Tas

Ja hoor het was even stil,.. maar dan ineens een jumbo tas in mijn portiek, ik zie het, ik denk.. Jumbo jij denkt ook aan alles.. denk natuurlijk meteen, daar zit vast iets in. en dus kijken en ja hoor, niets... de tas is stuk en er zit niets in.. kortom een tas die daar als oud vuil is neergelegd, kennelijk vond de eigenaar het niet eens de moeite waard om even deze tas in de container te gooien, of misschien hem zorgvuldig te bedenken voor zijn jaren trouwe dienst  en dan keurig in de plastickzooi bak gooi zodat hij kan worden hergebruikt.. maar kennelijk  is dat  te veel moeite om de tas met groot plezier naar zijn laatste rustplaats te brengen.. Maar inmiddels ligt deze tas daar wel mooi geel te wezen, en erg zijn best te doen in zijn hoekje om gezien te worden. Laten we eerlijk zijn hier kun je ook niet omheen deze tas.. dit geel is zo geel als een kanarie.. en hij valt erg op ook.. dus ja van mij mag hij maar ik hoef hem ook niet in mijn huis. Ik ga natuurlijk meteen denken, hoe komt een jumbo tas in mijn portiek want we krijgen wel steeds meer winkels in Alphen waaronder een little, maar we krijgen geen en hebben geen Jumpbo, dus misschien is deze tas wel als een soort van vluchteling naar mijn portiek gekomen omdat hij gescheurd is en dus is hij gehandicapt en moest hij uit zijn kast worden verdreven of zo iets ik heb geen idee maar zoals weer blijkt komt er weer van alles in mij op ook de vraag waarom ik hem niet even heb opgepakt en keurig in de plastic bak heb gedaan... en ik weet waarom.. het is winter, ik was om 7 uur thuis uit mijn werk en was het gewoon zat om ook nog even aardig te zijn....
wie weet morgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten