dinsdag 15 januari 2013

Sfeer op het balkon


Ja de kerst is voorbij ik weet het, en ja de kerstverlichting moet allang weg zijn van alles, en ik weet ook dat de drie koningen inmiddels weer naar het Oosten zijn vertrokken.. maar toch. Ik vind het zo knus als ik dan vanuit mijn keuken mijn balkon op kijk en dan de kaarsen nog zie branden.... ik vind het gewoon lekker dat ik weet dat er altijd licht is op mijn balkon.. gek misschien maar het geeft mij een erg huiselijk gevoel om eerlijk te zijn.. en ik vind het ook erg genieten als ik het zie. Mij kerstverlichting hang inmiddels ook altijd het hele jaar over mijn balkon en is inmiddels uitgezakt in een soort van driehoek, hoe dat kan geen idee maar het is een mooie witte driehoek in ieder geval. Maar nu terug naar de kaarsen op het balkon, ik heb eerst maar een hele boel ledkaarsen gekocht. en deze in mijn lantarens van wit hout gezet, wat zo lekker leuk staat bij mijn zilver gespoten tegels, en mijn oosterse sfeer op mijn balkon. Het voordeel van deze kaarsen vind ik ook dat je ze gewoon aanzet, en ze doen het, je hoeft niet bang te zijn dat ze uit worden geblazen  of dat ze ineens brand veroorzaken ze doen het gewoon heerlijk.. en ik vind het sfeer, zeker mijn lantaren waarin een boedhahoofdje staat doet het perfect zo..
hieronder een aantal erg onduidelijke fotos, maar het geeft wel een beetje de sfeer weer en natuurlijk de prachtige sfeerplaatjes van de sneeuw bij mijn lampjes.. zo mooi











Geen opmerkingen:

Een reactie posten