vrijdag 4 januari 2013

bittere noodzaak

 
Grommm ik baal enorm, en begrijp er niets van... zo mijn best gedaan anderhalf jaar geleden en met glans 20 kilo eraf, me prima voelen, en stug vol gehouden dat dieet wat ik toen kreeg, normaal eten, geen gekke dingen en noem maar op.. prima toch.. en het ging perfect.. totdat ik ineens in bad merkte dat mijn  goddelijke buik ineens niet meer helemaal onder het water kwam als ik in bad lag.. totdat ik merkte dat bepaalde broeken te strak gingen zitten en ik het maagzuur kreeg van het te sterk in gesnoerd zijn.... en totdat ik de foto's zag van Brussel waar ik in totale lengte en ornaat te zien was.... ik schrok, ik dacht wie is die man die ik niet ken.. al beweeg ik me lichtvoetig door het leven ... deze man ken ik niet.. dus ja wat nu.. hoe ga ik dit oplossen.. en ja het is weer aangebroken, en niet omdat het nu 2013 is maar omdat de weegschaal die ik al maanden weiger te zien....een gewicht aangaf waarvan ik zei. daar wil ik nooit meer komen.. en dus is er werk aan de winkel... en het komt niet door de feestdagen dat is een fabel, want wat er in twee dagen bij komt is niet dit resultaat, dat is jezelf in slaap sussen en gewoon laten gebeuren.. nee dit is er gewoon in geslopen  en dit moet weer weg.... dit moet anders.... Ik weet nog steeds niet waar de krux ligt van dit gewichtstoename, omdat me dit vaker overkomt en natuurlijk de opmerking de leeftijd.. is een mooie maar hoeveel mannen van mijn leeftijd lopen er rond met een buikje en niet met een BUIK... dus we gaan aan de slag.. het zal eraf... maar dat ik er nu zin in heb, nou nee, maar ben wel erg gemotiveerd het zal en moet.. ik wil de zomer weer in met dat slanke lijf wat ik had.. of in ieder geval het gevoel hebben dat ik in mijn zwembroek op het strand.. kan flaneren zonder dat ik als ik me omdraai ik wakker word van die harde knap van mijn buik die er achter aan komt.. dus we gaan weer aan de slag... kortom nu geen etentjes meer, niet meer leuk uit eten etc.. het is klaar. we gaan voor weer een hele boel kilos eraf
het moet wel..  hieronder wat fotos van wat ik niet wil.. bij de eerste foto zei ooit vriend Frans.. dat het geen gezicht was witte sokjes onder een jurk en hij heeft gelijk het ziet er niet uit




Geen opmerkingen:

Een reactie posten