woensdag 31 oktober 2012

Toiletten in Marokko

Ach de menselijke noodzaak is overal en dus zijn er overal toiletten, zoals jullie al hebben kunnen lezen over een toiletbezoek bij een zit toilet in de ruimte me alle geluiden van dien, toch was het steeds weer een ervaring om naar zon toilet te gaan. Veelvuldig zag je ook flessen water of emmers staan waar water in kon en waar je dus je billen mee schoonmaakte en afspoelde, het zal ongetwijfeld schoon zijn maar ik vond het smerig.. ik heb dat niet gedaan, ik heb me keurig aan mijn roze toiletpapiertjes gehouden. Het verhaal over mijn inschuiftoilet is natuurlijk ook bekend en die zie je dan ook hier staan. maar ook al eerder gezien als het goed is.  Kortom dit blogje staat vol met fotos van diverse toiletten die ik bezocht heb en die een foto waard waren







Geen opmerkingen:

Een reactie posten