Heb de pest in, bestel ik bij bol.com een leuke dvd serie, van de serie waar ik helemaal in ben gedoken, heeft diegene die mij die serie stuurde een dvd vergeten er bij te doen.. Gevolg is dus dat ik dus nu zit met een halve serie en een stuk ga missen van deze serie. Bij het meteen in de pen klimmen komt de reactie. ja ik had het er bij gezet dus het is je eigen fout, terwijl ik dan denk, als je een product aanbied dat niet compleet is dan spoor je toch ergens niet.. maar wie ben ik. Dus ik bol.com gebeld en dat is heerlijk, ze luisteren , ze zeggen meteen die mevrouw spoort dus niet, want niemand wil een incompleet product, stuurt u hem aub terug en dan krijgt u binnen 5 dagen het geld terug.. Het voordeel voor mij en voor de verkoper is dat ik de twee dvd's heb gezien dus ik mis niks van de serie alleen de dvd die ik toch niet heb gezien maar ja hoe kan je iets missen als je het niet hebt gehad toch.. dus ik vind het best.. hij gaat morgen op de post en kan weg.. ik ben er weer van af dan...
Kennelijk heeft de verkooper niet begrepen dat bol.com ook heeft gekeken bij het aangeboden product en kon helaas ook niet een let op vinden dat het product niet compleet was, met alle gevolgen van dien..
en zie hier. kennelijk word dit veel gelezen... ook de verkoopster heeft het gelezen en zie hier haar reactie
Reactie verkoopster:
Goh, Harry, je bent een persoon vol oordelen, begrijp ik. Helaas laat
ik mij
verleiden er op in te gaan.
Allereerst heb ik nergens in mijn mail gezegd
dat het je eigen schuld
is. Dit is je eigen veroordelende interpretatie. Best
triest dat je
ook nog eens de behoefte heb om deze voor jou blijkbaar
hele
verdrietige ervaring te delen op je blog.
Maar goed, je zal de
aandacht wel nodig hebben en het zal wel passen
in de flarden van jou
wonderlijke wereld.
Dat Bol.com gezegd zou hebben dat ik niet spoor, ach
het zij zo, mocht
die naar waarheid zijn weergegeven door jou.
Wat ik
mezelf bijna kwalijk kon nemen is, dat ik plaats had genomen
achter mijn
computer om je een mail te sturen dat het heel vervelend
is dat je de "Let
op" tekst niet bij de verkoopbeschrijving gelezen
had en dat je de box dan op
mijn kosten terug kon sturen.
Gelukkig spoor ik nog genoeg dat ik dat alsnog
niet gedaan heb.
Mvgr
Angeline
Haha, die vrouw spoort dus idd niet. Kostelijk zulke mensen!
BeantwoordenVerwijderennee inderdaad....en dan zo reageren..
BeantwoordenVerwijderenDat is het kostelijke er van, niet willen reageren, maar het toch doen en dat dan ook mededelen. Hilarisch, zie zo een Koefnoentypetje voor me :-)
Verwijderen