maandag 1 oktober 2012

De mysterie van de vuilniszak

Eergisteren kwam ik terug van de sportschool en toen zag ik hem al staan. Een vuilniszak tussen twee auto's en hij stond daar gewoon vuilniszak te wezen...Ik singnaleer dit, maar denk verder nog niets.. totdat, rond kwart voor zes ging ik naar mijn afspraak en wat zie ik.. de vuilniszak staat nog steeds daar tussen dezelfde auto's als die middag dus kennelijk hoort hij daar bij die autos.. niet verder over nadenken denk ik dan en ik ga verder met mijn ding.. gisteravond kwam ik thuis van mijn afspraak, en toch enigsinds nieuwsgierig wierp ik een blik naar de hoek waar de vuilniszak stond... en ja hoor hij stond er nog steeds... Vanochtend stap ik mijn deur uit om wederom te gaan sporten en met een schuin oog kijk ik naar beneden en ja hoor de vuilniszak staat er nog steeds... op dezelfde plek, niets veranderd.. en dan word ik toch nieuwsgierig, waarom staat die vuilniszak juist daar, wie heeft hem daar neer gezet maar ook van wie is deze zak. Is hij blijven staan omdat de eigenaar deze zak is vergeten, of is het gewoon vuilnis die men vergeten is weg te gooien, zitten er bijzondere spullen in.. Ik bedenk me dan dat iemand aan het verhuizen is en ineens thuis er achter komt dat hij zijn bijzondere collectie theelepeltjes uit africa kwijt is.. en ineens beseft die zitten in die vuilniszak.. en hals overkop hier naar toe komt om te zien dat de zak er nog staat en dus helemaal gelukkig is.. en zo blij is dat niemand van zijn ex buren deze zak toch maar voor diegene in de container heeft gegooi... of erger nog er zit en bom in, en die gaat af als je die vuilniszak oppakt dus blijven we er maar af.. ik weet het niet maar het is een mysterie en ik ben benieuwd hoe lang hij er blijft staan..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten