zondag 7 oktober 2012

De grabbel ton (bij gebrek aan beter)

 
 
 
Ja sorry de waarheid is soms hard..
  Soms heb je een dag waarop je zoveel beleefd maar dat je even niet kan verwoorden wat er door je heen gaat.. dus dan maar even zo met wat jat en plak werk van diverse fotos die ik had opgeslagen omdat ik ze zo leuk vond of omdat ze iets betekenen.. 

oh ja de maandag en dit vind ik zo heerlijk optimistisch...

Leerling Igor was bezig met een laken op te hangen voor de beamer, maar ja hij stond daar met facebook op zijn broek ik vind dit wel grappig.. zeker om de plek
 

heel vroeg in de ochtend.. opweg naar mussel
naar mijn moeder... 3 uur in de auto..

mams had een grap bedacht een tekst over moeder
etc, helaas was ze vergeten dat er een fles drank achter stond
die naar mijn broer ging.. dus ik er meteen mee aan de haal
dat mijn moeder aan de drank is.. terwijl ze geen druppel drinkt.
 

de tekst over moeders...dus moeders knippen plakken en gebruiken mag.
zeker met het lied van Bob bauer Voor niets

de terugweg.. niet wetende dat de 3 uur die ik er normaal al over doe
ineens 4 uur werden omdat bij amersfoort de boel open zit wegens werkzaamheden..
gevolg omrijden via Arnhem.. en met de zon steeds flitsend door mijn ogen
toch enigsinds erg moe

prachtige foto zou willen dat ik hem zelf had gemaakt

hele mooie foto.. door de belichting. ook niet door mij gemaakt

al zo lang in mijn bezit deze foto zo teer dit ijsbeertje

ook zo prachtig deze.. de boedhas en dan de donkere hand erbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten