maandag 29 oktober 2012

he he gelukt een klein succes....

Oplettende lezers weten van mijn gedoe om de ketel te vervangen en wat een ellende dat is als je werk hebt, en zeker werk in het onderwijs. Ik ben er natuurlijk behoorlijk tegenin gegaan mede omdat ik iets heb van, hoezo extra betalen, waarom straft men je als je alleen woont, en als de klap op de vuurpijl ook nog werkt... kortom.. ja hoe zit dat. Dus ik ben ten strijde getrokken, en om met de woorden van vriend Frans te spreken, ik heb ze vakkundig op hun eigen bord gefileerd.. en het resultaat is geweldig.. vandaag kwam dan het verlossende mailtje en ja hoor ineens kan het wel op een vrijdag middag, dat ze niet even overleggen of deze vrijdagmiddag mij uitkomt vergeef ik ze, maar goed ik kan toevallig wel dus dat is prima.. en ik ben nu helemaal klaar voor de strijd tegen mensen die maar niet willen begrijpen dat werkende alleenstaanden ook rechten hebben en die moeten we dus nemen ook is mijn ervaring. Laten we eerlijk zijn het is toch tegenwoordig al niet meer van deze tijd dat je voor een hotelkamer meer moet betalen omdat je er in je eentje op ligt.. dat klopt toch niet... maar ja dat is een volgende punt
ik heb mijn overwinning binnen.. en vrijdagmiddag zit ik keurig om kwart over 12 klaar in mijn woning om mijn echte bouwvakkers, en wie weet wel met zon afgezakte broek te ontvangen....en te zien hoeveel tijd het nu echt kost..

hier dan de mail met het antwoord ik ben bere blij

Beste ,

Wij willen deze woning a.s. vrijdag 02-11-2012 uitvoeren en dan starten
om 12.15u.
E.e.a. in overleg met de bewoner.
Ik weet niet of dit een probleem is voor de brandwering?
Graag zou ik een telefoonnummer willen hebben om te bellen met de
bewoner.


Met vriendelijke groet,

Remco Inpijn
Projectleider

Breman Berkel BV



Kvk nr. 27164022
extra_info(37)


Urgentie: Hoog

Heren , is dit bekend cq opgelost ? Was dit errder bekend want wij
wisten tot op de melding van Breman van niets .

Onze brief is direkt verstuurd na jullie meldingen

Graag bericht cq hoe op te lossen

Met vriendelijke groet,
MVGM Woningmanagement

Geen opmerkingen:

Een reactie posten