woensdag 4 juli 2012

muizenhuis......

Het is een feit, er is een officieel muizenhuis gemaakt in mijn school. (Helaas jammer voor Sjaak, die is inmiddels gaan hemelen, en zijn karkas zal inmiddels of wel liggen te vergaan of is opgegeten ik heb geen idee, maar hij heeft er niets meer aan) Mijn school heeft een stagiere bij beeldende techniek gehad en die had dit ooit zien staan in een tijdschrift en ze vond het een prachtig idee om dit ook maar een keer uit te voeren en te doen, dus dat heeft ze gedaan. Ze heeft met een aantal klassen de opdracht gemaakt om in een doosje een kamer te maken of wat dan ook. De leerlingen konden helemaal zelf bedenken wat ze wilden doen alleen moest er wel een muis in kunnen wonen. De leerlingen hebben kei hard gewerkt en ik vind het prachtig hoe ze met elkaar zo druk doende geweest zijn met het maken van deze muizenhuis met diverse kamers waar je dan van alles ziet er is zelfs een bioscoop, een helicopterplatform en noem maar op... ik vind het prachtig en heb ook vaak genoten als ik even de les binnenliep omdat de kinderen dan echt geconcentreerd aan het werk waren en druk waren met het maken van de kamers.. hieronder een aantal fotos van de kamers die gemaakt zijn










Geen opmerkingen:

Een reactie posten