zondag 8 juli 2012

ik ga het missen....


Zo de deur is dicht voor 7 weken. Zeven weken kom ik even niet in mijn lokaal waar ik toch een groot deel van mijn leven doorbreng. Het lokaal wat een vreselijk volle en chaotische indruk maakt, zeker nu de gordijnen open zijn. Maar geloof me als de kids langslopen dan herkennen ze mijn lokaal, de geur, het sfeertje wat er hangt, en ook dat ik er ben.. Het is een ruimte waar ze graag komen om les te volgen en soms gewoon omdat ze even willen praten, even hun hart willen luchten.. zoals gebruikelijk voor welke vakantie dan ook, bedank ik mijn lokaal voor de afgelopen periode, en denk nog even aan alles wat er in dit lokaal de afgelopen periode is gebeurt. Zo ook bij terugkomst bij het openen van de deur, stap ik over de drempel en begroet het lokaal, zeg altijd dat ik er weer ben en dat we het samen weer leuk gaan hebben de komende tijd.. Misschien heel zweverig voor een aantal mensen maar goed voor mij moet het op die manier omdat het anders niet klopt of zo......daarom hieronder een beeld van het lokaal waar ik ongeveer 5 dagen per week zit en waar ik dus 40 weken lang de lessen geef van drama..







het podium




Geen opmerkingen:

Een reactie posten