donderdag 5 juli 2012

Dag André

Gisteren op locatie eerst het afscheid bijgewoond van John Strijk die weg ging voor altijd, stopte met zijn werk als unitleider en locatieleider en dus het was genoeg. Hij kreeg een prachtig afscheid aangeboden en een mooi kado wat ik erg goed vond gedaan. De nieuwe locatieleider/unitleider, die ze daar benoemd hebben, en dit breekt mijn hart, is onze unitleider van mijn locatie. Natuurlijk vind ik het voor mijn Unitleider geweldig dat hij deze kans krijgt en dat hij eindelijk op de plek zit waar ik denk hij perfect zit en waar hij het meer dan goed zal gaan doen, toch ergens knaagt het in mij want hij was wel de unitleider die ik boven me wilde hebben omdat hij gewoon de mensen neemt zoals ze zijn en een kei is in het beste uit de mensen te halen en dat vind ik heerlijk en prima.. Maar goed we moesten dus afscheid nemen en dat hebben we op een passende wijze gedaan. We zijn begonnen met voetbalgolf. De sectie LO had een hele golfveld uit gezet alla midgetgolf maar dan met voetballen en andere ballen en dan steeds op verschillende manieren kon je dan toch proberen punten te scoren. Het was prachtig bedacht ook de opzet. Mijn unit leider heet André Hol en dus was het ook hol 1 met een foto van hem tot hol 10, De regels werden gehandteerd van het golf spel en het spel heet dan ook  Hols.. en we konden dan ook leerparkpunten halen in plaats van parks.. hoe het precies werkt ik heb geen idee maar ik heb wel vreselijk gelachen en vond het een geweldig iets wat we hebben gespeeld, zeker omdat het geen klap kost maar zoveel humor bracht heerlijk. Daarna gingen we met de hele onderbouw en het ondersteunend personeel ( en dat vond ik helemaal goud dat die mee waren) uit eten in Hazerswoude bij de Gouden Wok. Een aardige tent kan ik niet ontkennen, met veel lekker eten, ik heb me heerlijk vol gegeten aan de shusi, wat sla en patat en het was heerlijk gewoon. Ok het brood dat we pas om 19.00 mochten pakken maar aangezien ik nogal dyslectisch ben en ik dit pas later las had ik al ruim voor 19.00 de nodige stukken brood achter de kiezen tot grote hilariteit van een aantal collegas. Ik had na een aantal borden met de heerlijke lichte sushi een aantal groentes laten bakken op de japanse bakplaat en dat had ik niet moeten doen, het eten is heerlijk maar ik vond het zo vet en veel, terwijl het eigenlijk heel weinig is maar ik hoefd niet meer vond het dus niet echt een succes. Pas later ontdekte ik dat je ook bij de wok gedeelte groente etc kon laten bakken en dat is toch wel lekkerder en daar hadden ze zowaar warm brood.. heerlijk. Na het nagerecht bestaande uit lekker veel fruit, kreeg onze unitleider natuurlijk  een lied aangeboden, en dit lied was prachtig op de wijs van rod stewards im sealing.. zongen we dat we het heel erg vonden dat hij ons verliet en ook dat we het hem verweten dat hij ons in de shit liet zitten, en dit allemaal met een kwinkslag en zeker met een lach geschreven omdat we ook wel weten dat het beter is zo.. maar hij heeft er van genoten en ook vreselijk gelachen. Het kado van ons een bos bloemen en tevens een mooie foto met alle mensen van de unit erop was ook goed gelukt en viel in goede aarde... het was gewoon waardig en goed en ik denk dat we op een hele mooie en vooral ludieke manier afscheid hebben genomen van een kanjer, die ik heus nog vaak ga zien, mede omdat ik met hem een project ga opzetten, maar nu al mis......
Bedankt André voor al je enrgie je inzet voor de beide units  en dat wat je voor heel veel mensen persoonlijk hebt gedaan

1 opmerking:

  1. Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. Afscheid nemen is nooit leuk. Maar je hebt wel fijne herrineringen die je kunt koesteren.
    Ik ben erg benieuwd hoe André het bij ons gaat doen, maar hij is welkom.
    Nu jij nog Harry....xxx

    BeantwoordenVerwijderen