zaterdag 28 juli 2012

fotoflarderen in Berlijn

Eindelijk vandaag was hij er de fotoflardeerbundel over Berlijn, de flarden die ik heb geschreven heb bij een aantal foto's van berlijn en soms heb ik gewoon flarden gezocht bij de foto's van Berlijn. Het werkt dan als volgt bij mij, ik zie een plaatje een foto en krijg dan een idee over een flard, of soms zit een flard zo diep in mij, zoals de flard "Als een vogeltje" dat ik daar een foto bij wil maken en dus maak... ergens waar ik met mijn camera loop. De bundel is er dus nu... en hij is af en ik ben weer trots. Echter is het een collectors item.. er zijn er maar 3 van.. eentje voor mijzelf, eentje voor Susan als kado voor 30 jaar vriendschap en met haar was ik in deze prachtige stad. En eentje voor het kB in Den Haag waar al mijn bundels en al mijn geschreven flarden etc, kerstkaarten met flarden in het archief liggen opgeslagen voor als ik ooit, je weet het nooit, ineens toch bekend word als flarden schrijver of wat dan ook... maar goed dat zullen we nog zien. De bundel is dus helaas niet te koop... maar ik ben er wel trots op..  en hij is mooi geworden
hier onder een aantal foto's met bij behorende flarden.. om toch een indruk te geven.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten