vrijdag 20 juli 2012

Berlijn een belevenis

Net terug uit Berlijn de stad die bruist die je laat genieten en waar je echt een stad  ervaart zoals je en stad moet ervaren. Ik ben wederom verliefd op deze stad wat er zoal gebeurt wat er speelt en wat er is.. maar vooral ben ik onder de indruk van de vele kunst dat in deze stad is.. zowel life als verstild etc, daarom dacht laat ik deze week niet beginnen over alle verhalen die ik beleeft heb zoals jullie in het kort hebben kunnen lezen op facebook, maar laat ik de kunst die ik daar heb gezien een keer onder de loupe nemen zodat dit ook een plek krijgt. Ten eerste waren we in de op en off bus gegaan door berlijn en dan zie je al heel veel.Bij de Brandeburger tor zijn we uitgestapt om eens te kijken naar alles wat berlijn te bieden heeft en  hier viel mijn oog op een groep jongen jongens die ineens begonnen met een stukje muziek, gingen staan en toen een show weggaven van heb ik jou daar. Orgineel, goed doordacht en vooral spectaculair met een leuke uitstraling, de jongen in het blauw met zwarte broek die stal voor mij de show. Een uitstraling en een gulle lach en hij had het voor elkaar het publiek was om. Ik heb op facebook inmiddels ook een flimpje van deze groep staan een langere en een kort filmpje maar zo gaaf wat ze doen en deden.. ik heb genoten...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten