woensdag 11 juli 2012

Man in Iran veroordeeld tot het kopen van 777 rozen

  stukje uit de krant

Man in Iran veroordeeld tot het kopen van 777 rozen

TEHERAN - Een rechtbank in Iran heeft een man veroordeeld tot het kopen van 777 rozen voor zijn vrouw. Dat meldde het staatspersbureau Isna woensdag.

 
Waar anderen in Iran afspraken maken over geld, onroerend goed of land, had de 27-jarige vrouw bij het sluiten van het huwelijk laten vastleggen dat de 38-jarige man de honderden bloemen voor haar zou kopen.
Hij deed dat echter niet, waarna de vrouw een scheiding aanvroeg. Na de uitspraak van de rechtbank trok zij die aanvraag in


Opmerkelijk vind ik dit nieuws bericht, in plaats van dat het komkommer tijd is is het ineens rozentijd.. en de reden waarom vind ik helemaal bijzonder... soms sta ik verbaasd over dingen in het leven en ook dit soort onzin. Ik zie hier totaal geen nut van en wat is de nieuws waarde van dit bericht.. volgens mij is er ergens toch een knop verkeerd omgezet of zo.. ik weet het niet..  maar dit bericht trok wel mijn aandacht en ik vraag me af wat men hier de waarde van vind..... is dit misschien een waarschuwing voor de mannen die vaak vergeten bloemen voor hun vrouw mee te nemen en dat ze dan een scheiding krijgen en 777 rozen moeten kopen of zo. Ik begrijp het niet maar wie weet is iemand die dit begrijpt en mij dit kan uitleggen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten