maandag 23 juli 2012

Fontein Weltkugelbrunnen


Vlak bij de Gedachtniskirche, zie je een prachtig fontein Ik herinner me deze omdat ik toen ik hier was met mijn toenmalige grote liefde, hier avonden in de hete zon heb gezeten om te genieten van het water, met natuulijk mijn voeten erin, van het gevoel dat alles kan en natuurlijk de vlinders die er waren. Tevens het eindeloos kunnen kijken naar alles wat zich in deze fontein afspeelt wat er allemaal gebeurt etc, zoveel te zien.. Bij terugkeer deze keer, moet ik zeggen dat de impact nog net zo groot is, het is een prachtige schouwspel van beelden met water en vormgegeven mensen en grapjes er in. Al vind ik het jammer dat het lijkt alsof het wat weggdrukt word door de vele bebouwingen die er plaats vinden en er zo weinig nog over blijft van het plein waar dit zit.... maar nogmaals naast mijn eigen herinnering een aanrader om deze zeker te bezoeken en met je voeten even in het water te gaan.



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten