vrijdag 15 juni 2012

uit eten dagje....


Vandaag een heerlijke dag gehad, het begon erg moeizaam moest als het ware uit een soort van coma worden gerukt om de wereld in te kunnen gaan.. soms heb je dat dan slaap je zo diep dat je je afvraagt waarom die wekker gaat en vooral waarom nu.. maar goed.. het is de plicht die roept en dat is prima. Ik had het tweede uur een leerlingen die een formulier in gevuld moest hebben, en dat is een lastige, mede omdat er steeds staat in te vullen door vader, maar ja als je vader overleden is, is dat wel verdompt lastig toch.. dus ik heb haar geholpen door zeer vakkundig in te vullen dat vader over leden is en dus dat het niet kan worden ingevuld die vragen.. Pijnlijk vind ik het ook, mede omdat het meisje er heen gaat voor een soort van verwerking van de dood van haar vader en de nasleep van 9 april 2011 wat haar erg heeft aangegrepen, omdat ze wederom in de ogen van de dood keek op dat moment.. heel heftig maar goed dat formulier is met de nodige steken van mijn kant ingevuld en kan de deur uit. Na mijn lessen die ik heb gegeven had ik een lunch afspraak met mijn unitleider een een meisje van de GGD. we willen samen een normen en waarden lessenset op gaan zetten om zo te kijken of we deze dan op verschillende manieren misschien beter met de jeugd kunnen contacten en daardoor misschien wel heel perongeluk een stukje doe normaal gedrag uit te dragen.. maar goed dat moeten we even nog verder uitwerken. We hebben echter de lunch gehad in de met recht slecht besproken lunchcafe De ZAAK Het klopt ondanks dat het erg gezellig was met elkaar, viel me meteen op dat de tafel niet schoon was, en de bediening erg traag,. Het bestellen van de broodjes was al een heel gedoe en om nou te zeggen dat deze broodjes nou erg smakkelijk waren dat vond ik niet.. ik kreeg al het zuur na een hap maar goed de gezelligheid stond voorop. Daarna snel even naar de sportschool om daar te genieten van mijn lichamelijke inspanning en daarna snel even naar huis om opweg te gaan een etentje met het bestuur van de lotus in alphen bij 


 Bistro de Gelaarsde Kat Wat eigenlijk altijd heerlijk eten is. Zo nu ook weer, wel is het bijzonder dat de hele avond bij elk gerecht iets mis ging dit keer, wat niet zo vaak gebeurt . Het was een zooitje, ten eerste kregen we bijna een spare rib in onze nek, omdat de bediening regelmatig over hun sloof struikelt als ze de trap opgaan  die er is en dus valt er ook vaak wat. Mijn voorgerecht was een vegetarisch hapje, maar er zat ham in.. daarnaast was van een van mijn mede eters het gerecht eerst verkeerd en daarna koud, het toetje was ook niet goed want het was een verkeerde toet voor die mede bestuurslid maar ach daar hebben we het verder niet over. Het eten was heerlijk en goed, en toch blijf ik het zeggen, ze gaan een beetje aan hun roem ten onder, het is te druk voor ze en het bedrijf heeft net niet altijd het praktische wat een zaak zo handig maakt maar toch.. het is en blijft er goed eten/










Geen opmerkingen:

Een reactie posten