vrijdag 8 juni 2012

knutselen met marsepein (lotus)


Afgelopen week een avond heerlijk zitten te knutselen voor de lotus met marsepein.. eens in de zoveel tijd komen we samen bij elkaar om dan eens wat dingen uit te zoeken of te proberen. Zo dus ook afgelopen week, meestal zijn we met 4 mensen soms 5 maar dit keer dus maar met 3 personen, dus wij aan de slag, want ik had begrepen dat je met marsepein hele mooie wonden kan maken die er prachtig uitzien.
Dus dat wilde ik wel een keer met vriendin Ankie en Trudy uitproberen. Dus hele pakken marsepein gekocht en daar mee aan de slag... vol goede moet gingen we aan de slag.. maar het resulstaat wat we zochten kwam maar niet.. we kregen geen mooie afgewerkte wonden, en ik blijf van mening dat je niet je wondranden mag zien of die mag camoufleren met bloed. dus ik ben niet tevreden hierover, we hebben van alles geprobeerd van werken met vet met water om de randen weg te krijgen maar wij kregen niet iets leuks of goeds.. tevens geprobeerd om te kijken of je er wat anders mee kan behalve opeten maar dat lukt ook niet.. Ik vind het een korrelig materiaal, maar het zou kunnen dat ik gewoon de verkeerde marsepein heb gekocht.. maar goed wie weet kan iemand die dit leest van de lotus mij een hele goede tip geven hoe dan wel ..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten