woensdag 20 juni 2012

la cubanita

Vanavond met vriendin Audrey uit eten geweest in Alphen.. zoals wij met ekaar gekscherend zeggen.. want laten we eerlijk zijn in alphen wil je eigenlijk niet dood gevonden worden ...maar ja ik werk er en het ligt zo lekker centraal dus eigenlijk is er niets aan de hand als je het zo nuchter bekijkt... maar eerlijk waar ik woon er, ik werk er, ik leef er soms, en heb er vrienden  waar ik erg veel van hou, en ondanks dat ik inmiddels heb besloten dat ik echt blijf wonen in alphen knaagt toch altijd nog het verlangen naar de grote stad terug...  maar dat zit er nu nog even niet in op de een of andere manier, dus blijven we hier maar wonen.
Het was weer een geweldige avond met Audrey, lekker praten en tevens lekker eten met elkaar, al moet ik zeggen dat hoe lyrisch ik in het begin was over deze tent vind ik dat het minder begint te worden, het eten is minder gevarieerd voor de vegetarier in vergelijking met eerder, en ook veel frituur viel me nu op en dat vind ik erg jammer. maar goed de muziek was erg hard maar de sfeer en het gezelschap was prima en dus een prima avond. We hadden beiden een nieuwtje aan elkaar te vertellen en dat is zo leuk dat je dat beiden hebt en het is ook meteen genieten  omdat je weet van elkaar dat jij dat alleen weet en de rest nog niet.. heerlijk gewoon
De nieuwtjes laten we natuurlijk alleen nog in onze eigen hoofden en harten leven en vertellen nog niets maar beide nieuwtjes hebben wel een behoorlijke impact op ons leven en dat is wel erg leuk ook.
Tevens zaten er wat ex leerlingen van mij en dat vind ik dan zo leuk dat ze dus niet op mij reageren omdat ze weten dat ik prive zit en dat maakt het weer exta leuk, ook. Vandaag wel weer afscheid moeten nemen van een paar groepen wat ik toch altijd lastig vind  maar ook blijf ik zeggen het is goed, de leerlingen gingen met een goed gevoel weg en ik heb ze goed kunnen laten gaan... na het lesgeven toch nog even gaan sporten met collega Martin en samen onze buikspieroefeningen gedaan erg leuk en ook erg lekker hoor.  en dat was mijn woensdag heerlijk gewoon



Geen opmerkingen:

Een reactie posten