zondag 24 juni 2012

examen (lotus)

Gisteren mocht ik met mijn maatje en vriendin Yvonne lotussen bij de mensen van Connexion. Regelmatig zijn wij daar om het examen af te nemen als lotus. Dit keer was ik wat in de war, misschien door de grote M of wat dan ook, maar in plaats van de goede straat had ik inderdaad een verkeerde straat in de tom tom gevoerd. Ik moet ook zeggen, ik vond het al allemaal erg gek er uit zien, maar kon het niet vinden. Terwijl ik druk zoekende was, heb ik maar even de hulp ingeroepen van de grote M, maar die kon me wel vertellen waar ik reed maar waar ik moest zijn was lastiger.. Dus ik Yvonne gebeld, en kreeg te horen dat ik inderdaad de verkeerde straat had ingevoerd en dat ik dus heel heel fout zat. Het gekke is dat ik om 7 uur in de auto ben gestapt en ben gaan rijden, in de vaste veronderstelling dat ik bij die straat moest zijn, maar niet te vinden dus.. Gelukkig kon Yvonne me uit de brand helpen, en eigenwijs als ik ben zeg ik natuurlijk meteen dat ik niet fout zit, maar bij thuiskomst bleek dat ik wel fout zat, dus bij deze, publiekelijk mijn excuses aan Yvonne, zo dat is dan ook weer geregeld. Maar goed ik kwam aan op het juiste adres met de mazzel dat de arts er nog niet was dus ik was ruim op tijd.. dat scheelt wel een hoop hoor. Maar goed het examen bestond natuurlijk uit heel veel onderdelen, en de arts maakte er een feestje van wat heerlijk was, en ik heb heerlijk met haar samen kunnen werken. Yvon werkte samen met de kader, en dat ging ook goed. Wel heb ik tussentijds even een geintje uitgehaald, toen Yvon begon over een rare bult, ben ik achter de cursist gaan staan en heb ik gedaan of ik borsten had... dus ze kon zich goed houden maar de assistent van de kader kon het niet, die pieste zowat in haar broek van het lachen. Uiteindelijk zijn van de 13 kandidaten maar 1 gezakt, en dat was ook goed om eerlijk te zijn. Na afloop kreeg ik nog een giga compliment van de arts die vond dat ik het goed deed, en dat ik heel veel van ziektes afwist ( met dank aan Yvonne, Ankie en Antoinette) met de vraag of ze mijn naam mocht doorgeven aan haar docent om mij als lotus te gebruiken in het ziekenhuis.. al heb ik geen idee welk ziekenhuis. maar waarom niet. Heb meteen aangegeven dat het wel via mijn lotuskring moet. Omdat we toch redelijk op tijd klaar waren dacht ik lekekr te gaan sporten.. maar ik denk dat Den Haag en ik geen vrienden meer zijn.. ik zet mijn tom tom in, en ja hoor ik word naar het centrum geleid en daar begint de ellende. ga hier links.. en daar staat juist weer zon vervelende zilverkleurige paal in de weg, dus doorrijden en wat zegt tom, ga hier links.. en ja hoor verboden in te rijden.. en zo ben ik ongeveer een half uur bezig geweest om uberhaupt uit den haag weg te komen. UIt pure ellende heb ik op een gegeven moment maar gewoon de borden gevolgd naar de A4, om helemaal langs het museon, het omniversum, en het yougolasvia tribunaal te komen maar ik vond het best ik was het zat ik wilde naar huis, en dat is ook gelukt met ongeveer een uur vertraging heen en ook met een uur vertraging terug.. ik denk dat het kwa rijden vandaag niet mijn dag is geweest...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten