maandag 25 juni 2012

brandweer(lotus)

Gisteravond was het weer zo ver, ik mocht weer lotussen bij de brandweer, een heerlijke avond, mede omdat ik erachter kom dat ze mij als lotus daar erg waarderen, zo ook de kader die er les geeft. De brandweermannen zijn het niet echt gewend naar mijn idee dat ze werken met een lotus maar dat is ook niet erg, dat vind ik prima, dat geeft weer als vorodeel dat je dus gemakkelijker veel doet en ze alles bijna leuk vinden. Deze avond was het eerste wat ze moesten doen, het planken van een slachtoffer, daarna moesten ze een drenkeling inpakken, daarna kwam de buikstoten, de rauwtek van de stoel nieuwe manier, daarna een brandwond en een gekneusde enkel, met een beginnend hartinfarct tussen de schouderbladeren.. ook de shock kwam nog even langs om te spelen, het waren maar twee uurtjes maar wel erg intensief... de heenreis verliep voorspoedig om eerlijk te zijn, ik heb lekker met mijn moeder zitten te kletsen aan de telefoon, ja hoor handsfree natuurlijk, en dan ben je ook zo op de plek van bestemming wat erg logisch is natuurlijk en ook erg genieten is, ze heeft veel verhalen tegenwoordig en een paar tantes van mij zoeken haar regelmatig op en praten met haar, en bezoeken haar of nodigen haar uit. ik met zeggen dat het me opvalt hoe goed ze het doet en hoe ze geniet van alles in haar leven. Natuurlijk mist ze mijn vader maar toch dit is ook goed voor haar heerlijk hoor om dit te ervaren.
Na de avond bij de brandweer, word je altijd gevraagd nog even te blijven maar dat doe ik nooit mede omdat ik iets heb van het is wel weer genoeg ik moet nog naar huis en het is gauw een half uurtje rijden en als het tegenzit zoals in den haag dan minstens nog een uur erbij.. maar gelukkig ging het dit keer goed. Ik was lekker vroeg thuis heerlijk gewoon..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten