zaterdag 21 augustus 2021

ze waren pittig...

 

Dat lijf heb ik nog net niet, maar toch.. ik wil het ook niet krijgen..

Afgelopen week moesten we helaas binnen sporten wegens het weer, maar dat is ook prima, dat hoort erbij en maakt ook weer dat je beseft hoe lekker het is om buiten te sporten.

Afgelopen maandag weer de kb les, we waren met niet zo heel veel, maar dat mag de pret niet drukken, we hebben altijd lol met elkaar en genieten.

De les begon met de traditionele warming up, daarna brak de hel los.

we kregen  de opdracht lungen met rechts op sally.. daarna op links geloof me dat is 3 minuten de hel... en alles gaat branden..

In mijn naïefiteit denk ik dan zo de lunges hebben we gehad die zijn voorbij.. hoe onwetend kan je zijn..

De volgende oefening was:

40 kb swings russia

30 squats

20 deadlift

10 lunges links en rechts.

( daar waren die krengen weer)

de tweede ronde juist:

40 kb swings amerikaans. dus boven je hoofd

30 sumo squat

20 burpees

10 singelhand dead lift en dat zowel links als rechts

Nog steeds dom als ik ben keek ik op de klok en dacht oh deze kb hel is bijna voorbij.. maar nee dus

daar kwam de echte hel.

5 rondes

20 burpees

dan achteruit lungen naar de eind van de zaal... 

en dat is een eind.. vreselijk.

De les klinkt misschien wat simpel maar het was werkelijk de hel. afschuwelijk.

Afgelopen woensdag ging ik weer, want ja het blijft gezellig en we doen veel en dat is ook heel wat waard

Dus we begonnen met de traditonele warmin up

daarna kwam de buikspieren op de gele bal

eerst wat leuk heen en were op de bal, liggend op je rug en omhoog komen, daarna kwam de plank op de bal en geloof me dat is zwaar.... omdat je naast dat je strak moet staan ook je evenwicht moet bewaren.

daarna kregen we veel schouder oefeningen. erg leuk maar zwaar...

Frank had de smaak te pakken en we konden daarna meteen  met een stang met gewichten diverse schouderoefeningen doen..   ik was kapot

maar wat zijn deze lessen altijd heerlijk.. ik geniet met grote stralen

zeker omdat we na de les nog wat stonden te praten met 3 personen en voor ik het wist was het bijna 10 uur. maar dat heb ik er dan graag voor over.. 

heerlijk zijn deze kb lessen altijd. zeker met de juiste mensen en de lol die we hebben samen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten