zondag 29 augustus 2021

quotes, zins- en woordspelingen voor de grote glimlach (2016-23)

scheiding
volgens mij hebben we elkaar kwijt gescholden.

als het aan mij ligt, ligt het gewoon aan jou.

was het maar heel even voor altijd

het avondje vindt jou ook heerlijk

ik ben er helemaal sinterklaar mee

zin in een reis om mijn wereld

spreken is ook fijn als je het niet voor het
zeggen hebt
 
 wat kijk je makkelijk

wegens samenwerkzaamheden
zijn wij vandaag eerder klaar

tax free duty het of duty het niet

uit onderzoo is gebleken dat mensen
vaker naar de dierentuin gaan

je mag het eigenlijk niet zeggen
dus je denkt het maar hard op

ik rel alleen op oproerbasis

ik heb het idee dat mijn idee
niet bij een idee blijft

ik lijk aan maar ik doe gewoon als off

Geen opmerkingen:

Een reactie posten