zondag 25 april 2021

het slaat echt nergens op... maar toch

Op het moment dat ik dit blogje begin besef ik dat het eigenlijk nergens op slaat, je verdient er niets mee, je krijgt geen lof, je krijgt geen welkom door het Koningspaar, er staan geen mensen te juichen aan de kant van de weg,... geen lauwerkrans.. laat staan een bosje bloemen, een gemengd boeket... maar toch.... ik doe het er voor.

Afgelopen week heb ik in totaal toch maar mooi even 4 medailles gehaald,  eentje is iets om heel trots op te zijn.. namelijk de medaille dat je 500 x je beweging rol  ( voor de kenners dan heb  je je gestelde doel van verbrande calorieën gehaald) hebt volgemaakt. 

Daarnaast heb ik de dag van de aarde medaille ook gewonnen omdat ik mijn work-out van 30 minuten had volbracht en dat had ik al gedaan voor ik het besefte dus dat was gemakkelijk verdient, 

Het elke dag naar school en terug lopen verdient zich nu terug.

Daarnaast is er de uitdaging voor deze maand, namelijk om als ik 19x mijn staan rol heb volgemaakt, ook een medaille krijg, en het is echt achterlijk, het is gewoon een plaatje in je app, het stelt niets voor, maar toch ik ben toch trots als ik wederom die prestatie heb geleverd.

Die dat van de dag van de Aarde heb gehaald vind ik al bijzonder, dat is iets waar ik meestal niet eens bij stil sta.. en dan die van 500x, let wel op 500x mijn dag doel heb gehaald van verbranden van de nodige calorieën is al uniek voor mij.. en de volgende is 1000 dus ik hoop dat ik die ook haal over anderhalf jaar. maar ga er van uit dat ik dat doe.

Daarnaast op zaterdag mijn 2x het bewegingsdoel gehaald medaille gehaald, dat eigenlijk al een oude bekende is maar al vaker gehaald maar toch ook deze gehaald.. het regende medailles deze week, je zou kunnen spreken van een persoonlijk record maar ook een week waarin een Nederlander op 4 verschillende onderdelen een medaille heeft gekregen..  ik zie uit naar de gelukwensen etc.

Het zijn domme dingen maar toch.. ik merk dat ik er wel gevoelig voor ben, dat ik toch denk ik wil hem halen.. en dus inderdaad zorg dat ik een work-out doe van  35 minuten ,dat ik toch zorg dat ik genoeg sta.. etc.. .net als dat ommetje lopen, net zo leuk en spannend en ik hoop steeds dat ik toch de eerste plek haal, en dat is al een keer gelukt bij het team van school van het Leerpark, het stelt niets voor maar oh het is zo lekker dat te halen.



 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten