vrijdag 23 april 2021

Spreuken (2016-18)

als je denkt dat je te klein bent om
invloed te hebben, dan heb je nog nooit een nacht
met een mug in een slaapkamer
doorgebracht.

We herinneren ons geen dagen,
we herinneren ons de momenten
(Tessel Huibregtsen)

Voor sommigen ben je gewoon een
schilderij, voor mij ben je een meesterwerk

Ik houd van jou en ik zal niet stoppen
totdat ik sterf en als er daarna nog iets is
dan zal ik ook daar van je houden

Dont be afraid 
be alive
(Sarah Dessen)


onze wereld   is er slechts één van vele

Wat geweldig dat niemand ook maar één
moment hoeft te wachten met het
veranderen van de wereld
(Anne Frank)

Assepoester vroeg niet om een prins. Ze vroeg 
om een avondje stappen en een jurk
(Kiera Cass)

De verhalen waar je het meest van houdt
blijven voor altijd leven in jezelf
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten