zaterdag 28 januari 2017

dood gewone week?

Ach wat een week na een open huis.. het is toch altijd gek
als je een dag minder werkt, zoals maandag... maar een kort weekend heb gehad
dan zit je toch even met je lichaam heel anders in elkaar ineens.
Ineens is het op dinsdag al woensdag, en ga zo maar door.. met als klap op de vuurpijl heb je donderdag al het gevoel dat het vrijdag is.. maar daar komt de doodssteek, dat is niet zo, ik mag nog een hele dag aan de slag de vrijdag 7 uur les... Help.

Maar goed, de maandag, had ik al besproken, laten we daar maar niet meer op terug kijken, voegt weinig toe aan deze week. Het levert niets op en we gaan door waar we ooit eens gestopt zijn.

De dinsdag was weer een dag vol verrassingen, het begon met een hele lange dag.. 8 uur volop les achter elkaar, zonder ook maar 1 tussen uur.. dat is heftig, zeker als je ook nog in de pauzes, wegens tijdsgebrek, moet counselen omdat het zo vol zit de hele week. De wetenschap dat dit tot aan de zomer vakantie zo zal blijven, doet me beseffen dat het een zware volle periode gaat worden. 

De avond was geweldig, een prachtige lotusklus gedaan, en dat geeft zoveel energie. zeker als we samen onderweg gaan. genieten. Dikke lol onderweg en het is genieten samen.

De opdrachten verliepen ook prima dus ergens een prima dag en erg genoten.

Woensdag was natuurlijk, zoals al bekend is een top dat, eerst twee uur les gegeven daarna mocht ik naar Amsterdam om Wensen en Grenzen te promoten, wat natuurlijk helemaal te gek is. Zeker hoe het ontvangen is en er volgens mij een mooie samenwerking kan ontstaan

Donderdag een dag waarvan ik het eerste uur vrij was, wat erg lekker is, maar toch de lange dag was in het vooruitzicht. namelijk tot 16.10, dat is lang en pittig, zeker omdat er heel veel klassen tussen zitten die behoefte hebben aan extra aandacht. Die ik ze ook geef, maar het is wel even heel erg poot aan zo gezegd.

De avond was de film Down to earth, bijzondere film, dat wel maar ik was niet echt onder de indruk, wat ergens wel heel jammer is, mede omdat ik dat wel hoop

Vrijdag de eerste SOVA training, altijd spannend, maar wat hebben we weer een leuk stel kinderen binnen, genieten.  Daarna de vol bak les, lekker gewerkt met oa het carrousel maar ook met  schimmenspel. Ik geniet altijd enorm als ik zie hoe de kinderen deze magische wereld, net als ik geweldig vinden en de ontdekking dat ze ineens van alles kunnen met hun lichaam en door met schaduwen te werken er ineens heel veel mogelijk is geeft deze les iets heel speciaals altijd voor mij

Daarna natuurlijk sporten, wat extra lekker is, omdat mijn sportmaatje er weer een keer was, we praten en kletsen en ja hoor voor ik het weet is de cardio voorbij, daarna nog snel wat oefeningen en dan lekker naar huis waar ik niets meer hoefde, ik kon gewoon lekker even niks doen.. soms heb ik daar ineens behoefte aan, en dat het dan kan is helemaal tof.

Zaterdag het gebruikelijke, eerst sporten, oefeningen voor mijn knie, daarna even langs de kringloop, waar ik nooit iets nodig heb maar altijd met te veel naar huis ga. maar dat hoort er ook bij, en dat is niet eens erg vind ik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten