donderdag 19 januari 2017

ach jee..... -1

Ach jee, het was zo lekker in het bed vanochtend... ik wilde niet, ik wilde blijven liggen maar ja je moet.. de plicht roept... dus ja dan maar aan de bak.. Kreunend ben ik het bed uitgerold, als moet ik wel bekennen het voelde wat lichtvoetig... dat zou iets kunnen betekenen....

Dus met een wat duf hoofd mijn ontbijt genomen.. wel erg gaaf om met een shake te beginnen je gaat meteen shakend door het leven. Ik weet dat ik nu ook aan de wey moet, veel eiwitten is goed voor de opbouw van spieren en voor de vetverbranding. Maar ja dat vergeet ik dus.. zit nog niet in mijn systeem

Heerlijk is het als je dan bij je auto komt en je ziet dat het gevroren heeft.. heerlijk. genieten, want ik heb een lapje voor het raam gemaakt, dus ik hoef niet de hele voorruit te krabben. alleen de zijkanten en een klein stukje van de achterruit.. daar doet tenslotte de verwarming het wel.

Heerlijk is dit. 
Daarna naar school waar ik de lessen schimmenspel aan het doen ben met de leerlingen, het is gek, ik zie de kids, ik straal en niets is mij te veel, ik weet niet hoe dat kan maar het gebeurt gewoon bij mij. geweldig. Daarnaast was het wel even slikken om een puinzooi in mijn lokaal aan te treffen, zeker omdat het open huis voor de deur staat, en alles er spin en span uit moet zien, was het even aanpoten om het op te ruimen. 
Maar goed ik klaag niet, ik heb een prachtig vak met prachtige kinderen.

Veel gesprekken gevoerd met leerlingen in de counseling wat ook mooie momenten oplevert.
Daarna in een tussenuur met één van mijn favoriete collega's aan de slag geweest met de voorbereidingen voor het open huis. De printer en de i-pads testen, gelukkig doen ze het.. het is goed.. wat geeft dat meteen een rust.. Dus we kunnen vrijdagavond en zaterdag weer heel hard aan het werk met de greenscreen.

Daarna naar de sportschool.. en ja hoor ik op de weegschaal.. laat ik het kort samenvatten.. in ong een halve week, kan ik zeggen JOEPIE...
-1, en dat na een dag eten en thee drinken etc, terwijl de vorige meeting na een shake en een kop thee was.. dus... ik heb een prima dag gehad

Bij thuiskomst nog snel even wat achterstallig mail weg gewerkt, wat nodig was omdat ik toch wel achter liep met wat mail. maar daarna een avond niks. een avondje thuis.. voor de buis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten