maandag 9 januari 2017

de kop is er af.... voor het nieuwe jaar

plichtsgetrouw als ik ben, was ik vandaag om 9.15 op school, de leerlingen waren de eerste twee uur vrij, ik dus ook, daarna had ik pauze dienst, dus ik stond heerlijk bij de poort en heb alle leerlingen die aankwamen een goed 2017 gewenst en welkom gegeten met een stem waar menig mens jalours op zou zijn.. het hoesten heeft zo zijn voor en nadelen.. nadelen dat je toch wat slechter slaapt voordeel dat je een hele sensuele stem krijgt.. denk ik.


Kortom na het buitenlopen bij het hek, had ik wederom 2 uur vrij, dus ja ik maar naar de sportschool, om me daar in het zweet te werken, wat moest ik anders doen, dit leek me ideaal, daarna terug naar school om een uurtje les te geven aan de isk, Wat een heerlijk stel is dit toch, het is genieten met ze.  Na dat uurtje had ik weer een uur vrij, waarin ik gelukkig nu een leerling kon halen, om daarna wederom een uur vrij te hebben om me te buigen over de zin des levens van het lesgeven. Daarna uiteindelijk aan de bak met de sectie kunstvakken, waarin we het open huis hebben voorbereid. Kortom het was een heerlijke maandag.


Toch ligt er meteen al weer een druk op je.. je moet namelijk al weer voorbereiden voor het open huis, dus heel fanatiek aan de slag met van alles en nog wat, om te zorgen dat het goed komt, en alles klaar is.

Heerlijk als je toch al aardig wat routine hebt en dat je daarna dus gewoon naar huis kan om daar eerst ff rustig aan de slag te gaan met je broodjes voor de volgende dag, om daarna even wat te eten. wat te doen. en een avond niets te hebben... wat is dat genieten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten