maandag 19 december 2016

Winter wonder land

Gisteren begon de projectweek, we konden heerlijk met de kids aan het werk. Ik mocht met ze een dansje in gaan oefenen voor een flashmob. dit is natuurlijk geen flashmob omdat iedereen weet dat we dit gaan doen dus er zit geen geheim aan vast, maar dat mag de pret niet drukken.
Daarna had ik een korte vergadering en mocht ik na deze vergadering mee naar de ijsbaan in het Archeon om de isk klassen te begeleiden. 

Er is geen groter feest dan deze leerlingen zo bezig te zien. Heel veel leerlingen hebben nog nooit een ijsbaan gezien, en kunnen het niet. Een jongen uit China begon heel voorzichtig langs het hekje over de baan heen, om uiteindelijk te schaatsen over het ijs met voor zich een soort van pnguinstoel.
Tegen het eind durfde hij twee losse slagen te doen.. Zo geweldig mooi dit te zien en ik geniet dan zo van deze gasten.. heerlijk gewoon.

Daarnaast natuurlijk de lol die ze hebben met elkaar, dat lachen op het ijs, de gezelligheid onderling het was een feestje om te beleven.

Wat ik erg lekker vind is dat het zo ongedwongen is. een aantal leerlingen vonden het in eerste instantie helemaal niets, die zeiden meteen dat ze dit niet gingen doen. maar uiteindelijk staat iedereen op de schaats en hebben ze een lol.  Kortom het was weer een mooie maandag zo voor de kerst

Graag had ik wat prachtige fotos laten zien van deze leerlingen maar aangezien ik hun privecy erg op prijs stel en ik geen toestemming heb om deze te plaatsen doe ik het maar met leuke sfeerplaatjes van een witte kerst in het Archeon





Geen opmerkingen:

Een reactie posten