zaterdag 17 december 2016

Kerstkaart 2016



 

Voor alle mensen die ik dit jaar geen kerstkaart kon sturen of heb gestuurd, maar die wel mij heel trouw volgen wil ik het niet nalaten om de kerstkaart alsnog te tonen

Heb je geen kerstkaart gehad dan is dat niet omdat ik je die niet wilde sturen maar soms kon het niet omdat ik geen adres van je had, soms kon het niet omdat ik niet genoeg kaarten had.
Maar daarom is het niet minder gemeend als ik jullie een mooie kerst en een heel mooi 2017 toewens met vele mooie herinneringen

mijn winkelwagentje van het verleden
heel mijn wereld
van het afgelopen jaar
heb ik langzaam
uit mijn winkelwagentje
van het verleden gepakt
om ze zorgvuldig
op te ruimen in
de kastjes van de herinnering
van het heden
om zo ruimte te maken
voor de nieuwe
herinneringen van
de toekomst
die weer op mijn
pad terecht zullen komen

maak een mooie kerst
 en een opgeruimd nieuwjaar
liefs
Harry Wanders

bijgevoegd zat dit jaar  een winkelmuntje als kadootje...
met flarden.nl en mijn ogen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten