zaterdag 24 december 2016

foute kersttruien dag

Meestal ben ik erg in voor dit soort dingen, maar soms denk ik waarom..

Maar goed, bij de koffietafel ontstaan vaak de gekste ideeën dus nu ook, een aantal enthousiastelingen vonden het een leuk idee om allemaal met een foute kersttrui te gaan lopen op de vrijdag net voor de kerstvakantie.

Ik wilde eerst niet, maar terwijl ik over het internet struinde zag ik iets wat ik dacht ik blijf in mijn eigen stijl, maar toch net weer even anders.. dus ja laat ik het dan maar doen.

Snel deze trui besteld.. hij kwam ook nog op tijd, dus dat was helemaal mooi.. en hij was al extra groot besteld, mede omdat ik weet dat producten in een seizoen vaak toch niet zo nauw worden gemaakt en de maten vaak veel kleiner zijn dan er op staat, kon ik mijn verbazing niet onderdrukken.. dat de xxxxl die ik besteld had een s bleek te zijn..

Dit kan ik weten want ik kan dat aardig goed inschatten, zeker toen ik mijn, T-shirt uit een heel ver verleden met maatje m er op neer legde en de trui daar dus bijna volledig onder verdween.. 
Kortom wat nu.. 

Gelukkig kan ik soms aardig nadenken en kom ik tot de conclusie natmaken over de leuning van mijn grote stoel trekken, vochtig houden en rekken.. rekken.. rekken,.
Twee dagen lang op de stoel, twee dagen lang proberen zo lang mogelijk vochtig te houden en uiteindelijk hopen dat hij zou gaan passen op vrijdag morgen. Het is gelukt hij paste.. al heb ik er wel even een vestje over aan getrokken voor de zekerheid

Tegenwoordig is de mode weer strakker dan strak, en dat is voor een man met een beginnende buikje.. ik breng het voorzichtig, niet altijd in zijn voordeel.....Vaak ziet het er dan echt niet uit en het voelt ook niet echt lekker zon trui om dat aan te hebben.. maar ja je doet het om toch mee te doen.

Kortom ik heb vandaag tegen al mijn principes in met een foute kersttrui gelopen met ene opdruk.. ik denk dat dit ding binnenkort te vinden is bij de kringloop.. maar ja laten we niet meteen de boel op de spits drijven.

Het was wel erg gaaf dat heel veel collega's toch mee deden hieraan, dat velen met een kersttrui liepen. Ik vond het in ieder geval erg leuk en zeer geslaagd.  Zeker toen een afscheid nemende collega ook en trui kreeg met kerst, met lampjes etc.. kortom het was een feestje




Geen opmerkingen:

Een reactie posten