zondag 18 december 2016

quotes, zins- en woordspelingen voor de grote glimlach (kerst en oud en nieuw versie)

schaatsofreen
ik heb onszelf ingeschreven voor de elfstedentocht

bankmanagers doen ook gewoon boodschappen
maar ik dacht dat de salary salade in de bonus was

je kunt overal daar zijn 
maar hier ben je hier

volgens mij heb ik de verkeerde
dag geplukt
zelf ben ik persoonlijk niet zo'n
egocentrisch individu
die zussen zijn de broerste niet
de grote graagte ik mag  'm graag

verkouden
otrivin ik niet leuk
we krijgen ons gesprek niet echt  aan de praat
oud koreaanse spelen deze kerst
gauw de seoulbak van zolder halen
krijgen we nog statiegeld op dat glazen huis
als die noodrem in de trein agressie nou 
eens tot stilstand zou brengen
uw bestelling van een nieuw jaar arriveert
binnen enkele dagen
vuurwerkverbod
maar je neemt nooit meer een bosje
grondbloemen voor me mee
hij inde is nabei
zie ik je morgen of wordt het pas volgend jaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten