dinsdag 20 december 2016

HAIR


Gisteravond met vriend Frans eerst lekker uit eten geweest bij Humphreys. Een restaurant die een drie gangen menu aanbied, waar volop keuze is. Het eten is altijd heerlijk en het is genieten daar.

Onderweg zag ik dat het erg mistig was, dus ik had al besloten om maar met de auto door te rijden naar de schouwburg, dit om te voorkomen dat ik, als ik mijn auto zou ophalen bij de Capelse brug ik eerst moest gaan krabben.. Gelukkig heeft het luxor een leuke aanbieding en kan je je parkeerkaart inruilen en krijg je een goedkopere kaart en kan je uitrijden. ideaal

Na het eten en heerlijk te hebben bij gepraat, zijn we naar de schouwburg gelopen.
De hal van de schouwburg was vol gezet met standjes etc, puur om een sfeer te maken van de jaren 60, erg leuk , zeker als je dingen ziet die je kent van vroeger.


De musical, is zoals te verwachten viel, helemaal geweldig. Ik heb er weer zitten te genieten. De kleding, de stijl, de manier waarop gespeeld. Regelmatig komen ze dwars door de zaal heen, geeft soms ook een wat verwarrend gevoel. Het mooie van deze muscial is wel dat hij naar deze tijd is gehaald. Het blijft actueel en het blijft je boeien. Net als vriend Frans, moest ik er even in komen aan het begin. Het was anders, de sfeer was er eerst niet maar het bouwde zich langzaam op, het werd steeds leuker en mooier en intenser.

Het was een avond vol vermaak en  goed gespeeld. Wat energie gaat er over het podium als je zit te kijken en te genieten. 
Kortom ik wil niet alles weggeven van hoe het is gedaan maar geef wel aan een ieder die dit lees mee dat je hem moet gaan zien. het is een feest. een avondje echt uit.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten