woensdag 2 november 2016

skipbo

Op een zondagmiddag ergens in september was ik bij vriendin Kitty. Zij had een nieuw spel wat ze helemaal te gek vond. Dus ja ik wilde dat wel leren. Meestal spelen we een paar spelletjes Catan, maar dit was een nieuwe uitdaging.

Kortom, we zijn met dit spel begonnen en ik vond het meteen al geweldig,. Misschien ook wel omdat ik steeds won. Dat laat ik even in het midden.

Toen we naar Sevila gingen, moest het spel dan ook mee in de koffer, Catan wat we vaker speelden hebben we maar gewoon thuis gelaten. Dit spel was leuk en goed om te spelen.
We hebben bijna elke avond samen in de lobby gezeten om dit spel te spelen als afzakkertje van de dag naar de nacht. Heerlijk.

Kitty vertelde me ook tussen neus en lippen door dat dit spel ook op een app te vinden is, dus dat ook meteen gedownload, en ja hoor ik zit avonden dit te spelen. Catan wat ik altijd speelde op de i pad waar ik ook was, zit nu even in het slop, dit speel ik.

Wat zo grappig is aan dit spel, heel simpel het is een soort van jokeren maar dan anders.
een aanrader


Geen opmerkingen:

Een reactie posten