donderdag 24 november 2016

doet me denken aan de actie

al is het plaatje niet helemaal toepasselijk toch een pijnlijke situatie deze ochtend...
Het doet een beetje denken aan een actie van Henk Krol... een tijdje geleden, hij stuurde een felicitatie aan iemand die overleden was. 
Gisterochtend kreeg ik plotseling een mail van een dierbare vriendin van mij die vorig jaar is overleden. Heel bijzonder mede omdat ze dus niet meer is. Ik weet dat haar facebook acount is opgeheven maar ook dat ze dus nooit meer een mail kan sturen.
Het gekke is dat het me dus raakt, en dat ik boos begin te worden omdat ik niet begrijp hoe mensen, of waarschijnlijk een of andere computer dit durft te doen
de tekst was als volgt:

Dear friend!

WE've met some cool people at a very nice place yesterday, just take a look at who they are 

Very truly yours,""


Natuurlijk heb ik net even  de link weggehaald omdat ik bang ben dat iemand misschien per ongeluk deze aanklikt en beland op een site waar er van alles mis gaat.

Ik ben erg geschokt over dit gebeuren alsof die vriendin van mij vanuit de hemel me dit toestuurt.. je zou toch maar de man zijn van iemand en je krijgt een mailtje van je overleden maatje.. dan is het toch niet te bevatten

kortom ik vind dit een grote schande
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten