zaterdag 12 november 2016

quotes, zins- en woordspelingen voor de grote glimlach (2016-16)

je kan me rug op
in het herniamaals

ik begrijp het niet alleen,
ik heb er ook nog eens begrip voor

die schijnheil heeft volgens
mij de eed van hypocrietes afgelegd

maar dit is pas mijn eerste vierde biertje

beetje bijgekomen van de vakantie?

heeft u ook een doggy bag
voor kattenvoer?

helaas moet ik je teleurstellen
geen teleurstellingen vandaag

de tolk nam onvertaald verlof

die aardbeving heeft
heel wat aangerichtert.

wil je ook lid worden van de 
lidwoordenclub?

intergalactische dineren
wat planeten we vandaag?

de dader was ontsnapt
de politie tastte in het vluchtledige

de economie zit in de lift
naar de kelder?

na mijn retraite in de alpen zwijg ik
vloeiend frans

dat tegenzitten zit
nog niet echt mee

ik wil een gedachtenbundel
van maximaal 1gb


Geen opmerkingen:

Een reactie posten