donderdag 9 oktober 2014

uit eten in ons restaurant

Het is altijd weer een klein groot feestje. Het eten in ons restaurant op school. Het leuke is dat ik het vaak lijk te vergeten maar dan ben ik er weer en dan denk ik wat hebben we toch iets unieks. Leerlingen die koken, die serveren  en alles is perfect door een perfecte gastvrouw die de leerlingen ook leert om zelfstandig dingen te doen. Dit keer was het nieuw dat de leerlingen die gingen koken langs de tafel kwamen en zich aan het begin gingen voorstellen, zodat ze wisten voor wie ze kookten maar ook dat wij weten wie voor ons kookt. De gerechten waren weer heerlijk om te eten. We begonnen met het welbekende broodje dip, dat is zo smullen vind ik altijd, daarna kreeg ik pompoensoep, en Kitty, we moesten tenslotte nog wat dingen bespreken over Istanbull, en trio van vis. Als hoofdgerecht had Kitty een zalmmoot op een bedje van groente, en ik een vegetarische ei met veel groente, en natuurlijk de beroemde pataten, met salade en eigen gemaakte appelmoes. heerlijk was het weer allemaal, als toetje kregen we en romanof. een heerlijk glas gevuld met ijs, met aardbeien en een stukje zure mat en ik denk ergens wat alcohol maar dat weet ik niet zeker. Het is een aanrader om daar te eten, het personeel zijn jonge mensen in opleiding en die hebben er lol in en genieten ook enorm om dit te mogen doen, ze stralen, zeker als je ze een compliment geeft, dan zijn ze helemaal gelukkig. Het is een feestje om hier te eten en het gekke is dat het wederom niet vol was, voor slechts 12.50 heb je een complete maaltijd waarbij je alleen nog de drankjes moet betalen, dus dat is prima te doen.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten