donderdag 23 oktober 2014

hij is er bijna

 
Terugkomen van Istanbul, ligt er een bekend pakje op mij te wachten..
ik open hem en ben zo blij, zo vreselijk blij, dat ik wel in tranen kan uitbarsten. Natuurlijk wil ik meteen hem zien en inkijken, of het klopt wat ik had gehoopt dat hij zou worden, natuurlijk wil ik erin lezen of er foutjes zijn, en noem maar op, maar daar is even geen tijd voor, ik moet nog een hele hoop doen, ik moet nog alles uitpakken, de kleding in de was en noem maar op. toch ben ik even gaan zitten en heb mijn 9de kindje bewonderd, ik heb er in gelezen en naar zitten kijken.  De proefdruk is goedgekeurd, dus nu, als het meezit komt hij heel snel uit, en dan is hij voor iedereen te bestellen op www.boekenbent.nl in de webshop. Het is toch een heerlijk soort thuiskomen dit.
Daarna snel alles uitgepakt, alles weer in orde gebracht, de koffer leeg en naar de berging gebracht en ik was er klaar voor. om 01.00 heb ik mijn bedje opgezocht, en ik ging er in liggen, en de slaap overviel me.. het is heerlijk thuis komen na 4 prachtige dagen in Istanbul, een stad waar vriendelijkheid hoog in het vaandel staat, waar mensen je inderdaad echt willen helpen, die bereid zijn te delen. Mensen die met je praten, mensen die superleuk zijn. Ik heb niet alleen een grote droom van mij kunnen vervullen maar tevens ben ik mijn hart er verloren aan een stad die mooie is dan ik had gedacht.
Hieronder een paar kleine sfeer fotos. de echte verhalen gaan pas vanaf morgen komen, nu wil ik het nog even voor mezelf houden.





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten