vrijdag 10 oktober 2014

Bodem zucht

 
Het woord werd op het kamp door een collega genoemd, een andere collega vertelde mij het en ik ben meteen door deze fonds helemaal happy. Als ik me nu niet zo lekker voel en ik wil me vol eten, ik een zak chips lostrek en die opeet kan ik het afdoen dat ik leid aan Bodem zucht... heerlijk ik heb een aandoening waardoor ik niet meer hoef te verklaren waarom ik door eet tot ik de bodem hem bereikt, tot het allemaal op is... ik heb gewoon bodem zucht. Dit is een geweldig iets met ongekende mogelijkheden. Nu begrijp ik waarom mijn flessen water altijd meteen leeg moeten, ik leid aan bodemzucht, nu begrijp ik ook waarom ik altijd alles zo snel mogelijk van mijn bord in mijn maag wil hebben, ik heb last van bodem zucht.  Ik ben een van de gelukkigste mannen van de wereld, ik kan nu verklaren waarom ik zoveel heb gerookt het pakje shag echt leeg moest, waarom de camel sigaretten uit de verpakking volgen, bodemzucht. Sterker nog ik ben zo blij met de pin betalingen, want ik weet het , als ik een portemonnee heb met geld dan heb ik bodemzucht en dat ding moet leeg.. dus daarom ben ik blij dat ik nu weet waar ik altijd last van had, waarom ik altijd aan het einde van mijn salaris een stukje maand over had, ik had geen gat in mijn hand, maar gewoon last van bodemzucht. Heerlijk is dat toch. Nu begrijp ik waarom ik, toen ik verhuisde ik meteen al die dozen leeg wilde hebben, nu begrijp ik ook ineens waarom ik altijd meteen als ik thuis kom mijn koffer leeg wil maken, het is gewoon bodemzucht. Kortom mijn leven is veel leuker nu ik last heb van bodemzucht, ik heb ook een keer iets..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten