dinsdag 20 november 2012

ziek...

Het onmogelijk is me overkomen, ik probeer altijd zo goed op te letten wat ik eet, hoe ik eet etc, en let vooral goed op mezelf omdat ik vind dat ik een verantwoordelijke baan heb als ik voor de klas sta en dus vind ik ook dat ik er gewoon moet zijn. Soms beweeg ik hemel en aarde om toch naar mijn werk te kunnen, ten eerste omdat ik vreselijk veel hou van mijn kids die ik les geef, ten tweede hou ik erg van mijn baan en weet dat als je ziek bent je toch een soort van achterstand oploopt.. Gisteren echter na het eten van een maaltijd, die volgens mij gewoon prima was, had ik al last van mijn maag toen ik opweg ging naar mijn klus in Hoek van Holland, Ik zou daar een les verzorgen over inleven en spel etc, Een aantal dingen die men als lotus kan gebruiken. Ik kan het niet ontkennen maar het was een prachtige avond en ik heb er erg genoten van alles. De les verliep een beetje anders dan ik had verwacht maar dat zat hem met name in de ruimte, die was zo gehorig dat ik er akelig van werd  maar goed mijn les heb ik kunnen draaien en naar mijn idee waren ze erg enthousisast hierover en vond men het leuk. Op de terugweg nog snel even vriend Sjoerd afgezet bij zijn huis, omdat hij niet kan autorijden wegens een duimfractuur.. en daarna naar huis. Zoals ik al zei , ik had al steeds wat last van me niet lekker voelen in mijn lijf, maagzuur niet te zuinig, akelig voelen, wat zweverig, steeds oprispingen en noem maar op... maar ja je bent een bikkel of niet dus ik ga door.. maar bij thuiskomst even snel bij de buuf naar binnen even kleppen, wat erg leuk was, en toen naar bed, en daar begon het, eerst op het toilet, en ik begon toch wel wat veel heel dun mijn darmen te legen.. en ik bleef me akelig voelen. afschuwelijk.. dus ik ben maar mijn bed in gedoken en de hele nacht een vreselijk last van maagzuur, van een opgeblazen gevoel, en om de haverklap eruit om het toilet te bezoeken, zowel van onder als van boven liep ik leeg... en wat het nou is.. ik heb geen idee. Dus ongeveer om 5 uur in de nacht heb ik maar besloten om toch maar mijn werk te bellen om me ziek te melden.. En daar komt het probleem... aangezien ik nooit ziek ben heb ik geen idee wie ik moet bellen.. dus ik doe maar wat. De concierge die we altijd bellen was een week vrij, dus dat was lastig, de vervangende unitleider heb ik geen telefoonnummer van, dus hoe dit te doen. Bij bellen naar school om half 8 kon ik het antwoordapparaat in spreken. dus ik heb maar gewoon alles gedaan om wereldkundig te maken dat ik ziek was en ben.. want het is een ellende.. heb de hele dag in bed gelegen en alleen maar geslapen.. en nu maar hopen dat het de goede kant opgaat.. maar gewoon en wind laten dat durf ik niet... want dat geeft me toch een zooitje in bed als ik niet oppas....
Gelukkig ben ik altijd erg goed om als alleengaander, goed voor mezelf te zorgen, dus ik heb altijd wel eten op voorraad en om eerlijk te zijn de bestellijnen zijn ook erg gewillig en kunnen mij gemakkelijke vinden dus het komt allemaal goed. Eerst nog deze komende nacht door en kijken wat er gebeurt en hoe het gaat en dan morgen maar beslissen of ik wel of niet naar mijn werk ga donderdag..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten